PROGRAMI

Gre za tehnično zahteven šport, ki združuje hitrost, moč in premišljenost. Čeprav je boks v osnovi polnokontakten šport (tekmovalci udarjajo z vso močjo), se proces učenja izvaja z lahkim kontaktom in poudarkom na pravilnem izvajanju tehnik. Zraven sodi tudi fizična priprava in uporaba rekvizitov (kolebnice, vreče, hruške, punch ball-i, medicinke, ...). Skozi trening boksa boste dosegli najboljšo moč in kondicijo, kakor tudi izgubo maščobe in lep tonus mišic ter izgradnjo mišične mase.

Prednosti boksa:

  • naučiti se pravilne boksarske tehnike
  • pridobiti na samozavesti in disciplini
  • izgubiti maščobo in pridobiti mišično maso
  • pridobiti moč in kondicijo
  • boks vam bo pomagal da se lažje spopadete z stresom
  • ekipno vzdušje in razvijanje prijateljstva

Izjemna aerobna vadba, kjer vas skozi vrsto ročnih in nožnih udarcev popeljemo v sam užitek borilnega športa. Vadba se izvaja na boksarskih vrečah ob spremljavi najmodernejše in eksplozivne glasbe. Glede na fizično kondicijsko pripravljenost vadečih, je fit-box srednje do zelo visoko intenzivna vadba, ki temelji na izvirnih koreografijah, pospešeni aktivaciji mišic rok (sprednje in zadnje nadlaktne mišice), nog (sprednje in zadnje stegenske ter golenske mišice), vseh trebušnih, hrbtnih in ramenskih mišic ter mišic zadnjice. Namenjena je vsem, ki se želijo zabavati ob uporabi borilnih veščin v aerobnem svetu, se naučiti pravilnih udarcev, pridobiti na kondiciji in si obenem oblikovati telo. Vadba je namenjena tako začetnikom, kot izkušenim vadečim.

Tekmovalni boks temelji na trdnih temeljih, moči, eksplozivnosti, hitrosti, spretnosti, vzdržljivosti in inteligenci, kjer je poudarek na natančnosti in tehničnemu delu boksa. V tekmovalno ekipo so sprejeti samo tisti člani, ki so na treningih pokazali trdno voljo, pridobljeno znanje, kondicijsko pripravljenost in imajo željo po tekmovanju, vendar ni samo želja tista, kakor tudi ne talent, ki sta najpomemnejša, veliko bolj so pomembne močne delavne navade, vzrajnost, poslušnost, ekipni duh in pogum delovne navade, predanost, vztrajnost.

Že samo ime vadbe funkcionalni trening nam pove, da je cilj vadbe funkcionalnost telesa. Pri takem treningu aktiviramo več mišičnih skupin in sklepov hkrati. Aktivirajo se predvsem mišice stabilizatorjev trupa. Gre za vadbo, ki porabi do 30% več človekove energije kot klasična vadba na napravah. Velika poraba kalorij pozitivno vpliva na anabolni učinek v telesu. Telo postane ob takem načinu treniranja bolj vzdržljivo in ima manjše tveganje za morebitne poškodbe v športu in vsakdanjem življenju. Treningi se izvajajo najprej s pomočjo lastne teže. Izvajajo se na več različnih načinov, veliko k temu pripomore domišljija. Najpogostejše oblike vaj so vaje za stabilizacijo, za ravnotežje (npr. z uporabo žoge), za pravilno držo in postavitev trupa, vaje na različnih ravneh (potisk žoge, dvigovanje uteži, metanje predmetov) in vaje z uporabo raznih pripomočkov - kattlebelli, palice z utežmi, elastike, drogovi ...

Vadba za otroke preko osnov karateja. Poleg fizičnih tehnik gibanja karate vsebuje tudi filozofsko plat razvoja osebnosti in doseganja notranjega miru. Narava karateja zahteva gibanje telesa v vse smeri, kar pripomore k celovitemu razvoju telesa, samodisciplini in nazadnje tudi veselju do gibanja. Vadba otroke popelje v sam začetek osnov karateja. Skozi fizično - igralne aktivnosti se otroci učijo tehnik, discipline ter pripadnosti skupini oz. športu.

Treningi so usmerjeni v pridobivanje moči, vzdržljivosti in hitrosti. Otroci se urijo v različnih oblikah gibanja in izboljšujejo koordinacijo rok in nog. Program boks za otroke je primeren in prilagojeni prav za vsakega otroka. Vadba boksa nima le fizičnih pozitivnih učinkov. Otroci z vadbo boksa izboljšajo sposobnost koncentracije, naučijo se discipline in športnega obnašanja.  Otroci spoznajo, da je boks zabaven in se lažje učijo osnovnih tehnik. Treningi so zastavljeni tako, da najmlajši z reševanjem različnih gibalnih nalog izboljšujejo tudi koordinacijo in gibalni razvoj. Pomembno je, da otroke spodbujamo k celostnem gibalnem razvoju saj so sedaj najbolj dovzetni za učenje novih spretnosti. Otroci razvijajo boksarske korake in udarce. Treningi so usmerjeni tudi v pridobivanje moči, vzdržljivosti in hitrosti. Otroci se prav tako urijo v različnih oblikah gibanja in izboljšujejo koordinacijo rok in nog.

Vključuje vaje za hrbtenico in hrbet, vaje za trebuh, noge, roke, ramenski obroč ter ostale vaje, ki vplivajo na razvoj gibljivosti, moči, koordinacije in ravnotežja. Vadba vsebuje tudi elemente pilates vadbe, s katerimi bomo okrepili vaše globoke mišice trupa. S pilatesom boste aktivirali vse globlje plasti trebušnih in hrbtnih mišic ter mišic medeničnega dna, kar zelo dobro vpliva na inkontinenco. Z vadbo boste tako izboljšali svojo telesno držo in počutje. Povečali boste gibljivost svojega telesa in izboljšali svoje ravnotežje. Tako, ne boste pridobili samo zdravega telesa, ampak se boste počutili tudi bolj samozavestno. Če si želite zdravja, potem je ta senior vadba ravno prava za vas.

en_USEnglish
en_USEnglish
Skip to toolbar